Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Acer Aspire One Contest by Denaihati


Pertamanya, wansiti ingin ucapkan terima kasih kepada Anas kerana perkenalkan link contest ni... rujukan referal ni, nak tulis apa yea?
Menarik nya contest ni, lagi-lagi lappy wansiti memang tengah meragam sekarang, terliur lak nak join contest ni... Hanya tiga sahaja syarat yang dikenakan kepada blog yang berminat untuk menang Acer Aspire One ...
1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi“ dari blog: contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog http://wansiti.blogspot.com/ (tengah cari sponsor untuk hadiah entri terbaik)
Saya (wansiti) tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari offline mesej YM saya, En.Anas, tp, terlihat semula contest ni, blog http://tiefazatie.blogspot.com
2. Follow @ http://twitter.com/denaihati - DONE
3. Follow @ http://facebook.com/denaihati - DONE

wansiti nak tag member blogger kamcing wansiti, Fawwaznuha, Cik Ciput, Misz A, Cik Gha, aretikz, Qieranna, Mumumeow

wansiti sertakan juga serba-sedikit tentang contesi ini, terbuka kepada semua blog yang ada di dunia ni (forum, kumuniti dan website tidak layak).

Hadiah Acer Aspire One pertama akan dihadiahkan kepada blog yang menjadi TOP REFERRER TERTINGGI yang menghasilkan trafik ke blog denaihati sepanjang 2010 berdasarkan analisa Google Analytics. Cara untuk menjadi TOP REFERRER adalah bebas, mungkin dengan cara menampalkan banner denaihati di sidebar atau sering letakan link denaihati.com dalam setiap entri baru untuk menarik perhatian visitor blog ANDA melawat blog denaihati.com.

Hadiah Acer Aspire One kedua akan dihadiahkan kepada PENGOMEN TERBANYAK sepanjang 2010. Bermula Mac PENGOMEN TERBANYAK akan mendapat ruang iklan percuma selama 1 bulan. Bulan Mac telah dikuasai oleh KULANZSALLEH.COM mungkin bulan seterusnya giliran anda pulak. (Komen yang dikira hanya yang melebihi 7 perkataan).

Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya. Perhatian katogeri referral yang dimaksudkan di sini adalah apabila blog ANDA menjadi referral kepada contester baru.

Nota kaki:
Ini ada dialog ringkas yang terfikir on-the-spot,
wansiti: kan elok jugak, lau Anas buat blog sendiri, boleh masuk contest nie, kan?
Anas: Malas!
wansiti: rugi..rugi
Anas: biasala, orang buat bisnes memang dah biasa untung/rugi nie..
wansiti: miahahaha (=^_^=) peace! no hard feeling, okey..

Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger