Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Book Tiket dengan MAS Airline Online

Malaysia Airlines (MAS) dah mula mengupgrade pekhidmatan diorang di atas talian.. Anda boleh melihat iklan nya yang singgah di blog ni sebentar tadi.
Jika dulu, hanya sesetengah orang je yang suka akan perkhidmatan MAS kerana tambangnya yang agak mahal dari Air Asia. Namun sekarang, pendekatan friendly-user MAS ini mungkin akan mendekatkan mereka kepada para pelanggan.

wansiti pernah juga beli tiket balik Raya Haji dengan MAS, yang mana.,.tambang dia lebih murah waktu tu berbanding AirAsia.. atas nasib jugak kadang-kadang. Booking ada 5,6 bulan sebelum departure.

Ini fanpage MAS yang wansiti baru like hari ini... Jika like fanpage ni, ada kelebihannya, seperti..kita dapat tengok dan kenal-pasti kawan-kawan yang tinggal di kawasan yang kita akan mendarat nanti. Contoh, kita nak pergi jalan-jalan ke Singapura ke, Indonesia ke.. dapat lihat kawan facebook kita yang mana tinggal di kawasan tersebut.
Namun, jika tak jadi fan pun, semasa stage pertama (booking tiket) lagi kita dah dapat lihat kenalan facebook yang berkaitan. Menarik!

Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger