Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Timbalan Menteri Sokong Idea Mahasiswa Uruskan Pilihan Raya Kampus

Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah menyokong usaha membenarkan mahasiswa untuk menguruskan pilihan raya kampusnya sendiri. Mesej itu telah di tulis dalam ‘post’ facebook peribadi beliau pada hari Rabu (12 Januari), jam 5.39 petang.

”Perlu ada program literasi politik mahasiswa yang komprehensif. Termasuk mahasiswa laksana sendiri pilihan raya kampus.”
Dalam komentarnya, beliau menyatakan bahawa kuasa sebenar untuk melaksanakan idea itu adalah pada tangan mahasiswa. Selain itu, beliau turut menambah, beliau akan mencuba sedaya upaya untuk merealisasikan idea tersebut.

Pada Rabu (12 Januari) lepas, Pengerusi Pro-Mahasiswa UPM, saudara Syed Syafiq Syed Hashim telah menghantar memorandum kepada TNC HEP, Prof. Dr. Fauzi Ramlan serta membuat satu sidang media bagi menuntut pengurusan Pilihan Raya Kampus di ambil oleh mahasiswa.

Tuntutan tersebut dibuat akibat penyelewangan serta salah guna kuasa yang berlaku pada Pilihan Raya Kampus yang lalu sehingga menyebabkan 7 orang MPPUPM yang dipilih mahasiswa dibatalkan kemenangan.


Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger