Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Temanku, hartaku.. Terima kasih ingatkan-daku


Suka saya melihat salah-seorang kawan saya Cik Yati Hassan yang suka berpesan-pesan dan tak jemu mengetuk email mesej saya dengan renungan dan tazkirah yang pelbagai. Banyak saham akhirat beliau yang dapat beliau tuai nanti, insya-Allah. 

Saya suka bertemankan sahabat yang baik. Saya suka bila kekuatan dan kelemahan diri saya dikhabarkan dan diceritakan kepada saya oleh sahabat yang memahami. Saya suka bilamana mereka bercerita tentang kekuatan dan kelemahan saya itu, bukan semata-mata kerana
mereka mempunyai kepentingan mereka yang dapat saya penuhi, bukan kerana dengan niat menjatuhkan saya,. Tapi mereka menegur dan bercerita tentang saya, kepada saya kerana mereka SAYANGkan saya. yea.. SAYANG ... 

Bagaimana ingin menilai sesuatu, dan menyatakan betapa penghargaan yang tak ternilai ingin saya tunjukkan kepada insan-insan yang sentiasa bersama semasa-suka-dan-duka saya. Semasa-suka-duka-mereka. Saya juga diperlukan. Bagaimana?

Nyatalah..

Insan hidup bersaudara-kerana-AQIDAH-yang satu. 
TAZKIRAH DIRI daripada Cik Yati Hassan" ::..Wahai MATA yang pernah melihat maksiat..menangislah bersungguh-sungguh hingga mengalir air mata taubat..bagi TELINGA yang pernah mendengar perkara lagha dan mengumpat..sucikanlah ia dengan selalu mendengar alunan munajat dan nasihat..wahai JIWA yang hitam dan berkarat..perbanyakkanlah istighfar memohon taubat agar hati sentiasa lebih berkilat..wahai DIRI yang tidak ada arah tujuan..kembalilah ke pangkal jalan..sesungguhnya Allah itu sentiasa membuka pintu taubat kepada hambaNya yang benar-benar ingin bertaubat..biarlah PENAT hanya sementara di dunia fana..kerana kemanisannya nanti kita akan rasa apabila Allah memberi peluang kepada kita untuk REHAT dengan tenang di negeri Akhirat...::
p/s: teman, kehadiranmu di sisi, kudahulukan dengan ucapan terima kasih ... dan tetaplah bersamaku sebelum ajal menjemput-kita ...

Ya Allah, semoga syurga-Mu tempat bertemu kami seterusnya, insya-Allah...


Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger