Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Kereta terjunam di Kbmall

Posting terbaru dari blog http://pemudabesut.blogspot.com pada 6 disember 2009 mengejutkan dengn tajuknya, KB Mall runtuh..


Suka entri ini? (=^_^=)

comment 4 comments:

اکمل on December 7, 2009 at 10:00 PM said...

mmang sgat tragis la kejadian tu..mcam tak caye pun de, sbb slalu g jlan kat kbmall tu
tapi klu Allah nak tarik nyawa seseorng tu sekelip mate je..walau dlm keadaan yg tak disangka2..

Always be prepared..

Unknown said...

yea...betul tu cik filicium...
umah saya dekat dah ng KB Mall tu, cik Filicium dtg KB, tak gtau saya pn yea...
lau x, leh saya jemput ke rumah..
tadi, kami serumah (saya, hani dan kak siti) ada bincangkn isu ini..
macam2 cara kita boleh mati, Semoga kita semua mendapat kesudahan yang baik, husnul khotimah..amiin~

p/s: sediakan lah bekalan nk dibawa bersama ke sana nanti dari sekarang (pesanan utk org yg mnulisa ni juga)..

اکمل on December 8, 2009 at 8:55 PM said...

cik ije.kbmall tu mcm umah kedua sye klu sye klik klate..hihi
cik ije duk mne?sblah kbmall tu kat ne?

kejadian ni mmng stu peringatan wat kite smue tuk sntiasa bersedia dgn kematian..

cik ije, smpaikan slam sye kat cik hani tu, lme tak dengar khabar berite die..(^_-)

Unknown said...

ooooo.....kamu buat rumah dlm KB Mall yea., tak sangka saya, heee
Saya duk jauh sikit dari KB Mall tu, tapi lau nak jalan kaki dari umah saya ke KB Mall tu bersangatlah boleh.

Insya-Allah, salam di telah sampaikan, cik hani makin sibuk sekarang, sibuk kenapa?
jika kamu nak tahu....Silalah hubungi die sendiri yea..

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger