Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Ke mana arah tuju-ku?

Sudah lama tidak menulis di blog ni, rindu rasanya. Blog tempat luahan segala suka-duka, keperitan, keluhan dan segalanya. Diari kehidupan-ku. Beberapa hari ini 'mood' untuk menulis dan menyiapkan penulisan tesis ku makin merundum... Saya pun tak tahu kenapa. Apa la jadahnya pulak kali ni yang menyerabutkan fikiran. Dan hari ni, paling menyerlah, prestasi = entah ke mana ...





Mata berkelip-kelip, minda berpusing-ligat membina semangat dalaman kepada diri-sendiri. Sungguh, saya juga tidak tahu apa yang menyentap semangat ceria ber'kajian ilmiah' saya ni ...



Terima kasih kepada niesnoraliena, penyelia dan teman-temannya yang menulis pengalaman mereka untuk hasil bacaan orang yang mengalami masalah serupa seperti saya. Dari sini, saya memulakan jejak ke blog seterusnya dan blog seterusnya. Titik persamaan memang ada. Apa cara penyelesaian mereka apabila mendepani situasi ini? Maka jom, kita bedah satu-persatu.

1. Rujuk Allah SWT
yea...Solat Dhuha, sekarang masih awal. Jam menunjukkan pukul 10.43 pagi, masih berbaki waktu dhuha. Jom dating ng Allah SWT dulu. Tenang wahai diri .. Cucuri anggota wudhuk-mu serta relaikan dosa-dosa kecil yang bersamamu sebelumnya.. Insya-Allah... Tenang. Tenang.

2. Buku: Sebagai sumber ilham?
Saya nak juga cari buku sebagai rujukan atau bahasa mudahnya motivasi untuk tulis tesis. Ada beberapa tajuk dijumpai di laman Perpustakaan Sultan Abdul Samad UPM.
Okey Cik Wan Siti?
Semangat sudah mari, kita sambung apa yang perlu disambung dulu..~

_Kerja oh Kerja_

Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger