Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Denyut-dan-kerja

Beberapa kali sejak tengahari semalam (4 Ogos 2010), kepala asyik berdenyut tanpa henti. Mungkin ini sakit biasa-biasa, kerana suhu persekitaran meningkat. Ditambah pula kurangnya minum air masak. 
Hari ini,



sudah beberapa isu yang telah saya post, termasuk yang sendiri punya idea, dan juga yang di copy-paste daripada blog dan tulisan orang lain yang dianggap menarik dan mempunyai nilai di masa hadapan bagi diri-saya.


Menyemak penulisan sendiri di blog: bukan sekali-dua saya menarikan jari di keyboard bagi menulis untuk mencari idea bagi penulisan saintifik. Tapi masih tak jalan. Ilmu masih banyak sangkut dan perlukan pembacaan.

Mungkin sakit yang bertandang akibat stress dan rasa yang timbul akibat ketidakpuasan hati kepada tahap pencapaian diri-sendiri. Begini la mungkin yang terjadi bila berada di sem akhir pengajian. Kelam-kelabu. Serabai. Kucar-kacir dan pelbagai lagi. 

Alhamdulillah, perasaan negatif yang bertandang, dapat ditenangkan dengan kehadiran Momo; 
Gelagatnya kadang-kadang mencetuskan gelak-ketawa yang dapat menyahkan ion-ion negatif yang mengundang sakit dan menjauhkan penternakan cas-cas sel kanser dalam diri, na'uzubillahi minzalik ...

p/s: Rajin pulak menulis hari ini; Terima kasih kerana membaca. Masamu dikenang ^_^


Suka entri ini? (=^_^=)

comment 1 comments:

Unknown said...

Aku hanya mereka cerita di dalam novel sahaja,
Aku tidak mereka-reka apabila bercinta,
Aku hanya bermain dengan seni penulisan sahaja,
Aku tidak pernah bermain-main dengan cinta ...

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger