Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Eidul Adha 1430H

Once again kita dapat bertemu dengan Eidhul Adha, bagi saya sudah 25 tahun saya melalui lembaran 10 Zulhijjah ni, jika tidak silap pengiraan umur saya mengikut pengiraan hijriah, sudah masuk 25 tahun (tapi ikut masihi saya muda setahun, iaitu 24 tahun)..


Apakah maksud pengorbanan bagi kita? masing-masing mempunyai nilai pengorbanan yang dilakukan yea x? Jom kita sama-sama fikirkan. Saya tinggalkan persoalan itu di sini.. Think.. Think!

Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger