Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

daku tidak puas ..~

Pejam-celik, pejam, celik dan pejam lagi...
Sekejap sahaja masa berlalu bila ku-bersama dengan keluarga..masa yang panjang (jika diberi 10 tahun pun) masih tak cukup rasanya untuk daku bersantai bersama keluarga..4 hari 3 malam di Kelantan, dirasakan sekejap sangat,
memang betul la, sekarang ni, masa yang bergerak dan berdetik dirasakan begitu cepat berlalu,..adakah bumi berputar lagi laju dari sebelum ini? ataukah zaman yang serba canggih dan maju ni menyebabkan putaran waktu menjadi pantas?

Malam ni da nak fly ke serdang, lagi 5 hari (iaitu pada 6hb Oktober 2009), kena menghadapi exam pula..1 kertas lagi yang diperlukan bagi mencukupkan jumlah peng'grad'an sepanjang pengajian siswazah ku ini.
dalam hati, memang tak sabar nak menghabiskan peperiksaan dan pengajian serta kajian yang dilakukan ni, tapi bila memikirkan cabaran dan proses yang perlu aku lalui untuk menghabiskan silibus ni, huuhh~
alangkah..

Sungguh tidak puas rasanya bercuti di rumah dengan keluarga pada kali ni..kalau la boleh 'spend' lagi banyak masa kan, bagusnya...walau apapun, perjuangan mesti diteruskan .. kembali kepada tujuan hidup kita di dunia ni...insya-Allah selamat..

Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger