Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

ONEXOX versus TONEEXCEL MANA LAGI OK?


Mana lagi okey ?

TONEEXCEL atau ONEXOX?

Dapat call dari User nak beli simkad #Toneexcel di Semenyih hari nie.

Yang nak port-out dari REDONE ke #Onexox pun ada.
Otw ke poslaju...

Pos simkad,
Yang pastinya yg #Onexox ni saya daftarkan guna sistem.

Yang #Toneexcel tak dapat daftar, sebab guna SMS sahaja.
Dan saya suka lagi ONEXOX...

hmmm....
Macam tak adil pula saya dgn Toneexcel ...

KENAPA???
Seban saya suka lagi yang #JIMAT
dan tolong orang #berjimat!

Dah bagi chance, suami daftarkan isteri dia sendiri guna sms,

Cuma tolong rujukkan dia kepada BRANCH CENTRE TONEEXCEL yang terdekat.

ALL THE BEST!!

TONEEXCEL vs ONEXOX

Yang mana lagi anda suka????


Tanya saya:
+60105156449

Saya dah guna dua-dua ... ^_^


Suka entri ini? (=^_^=)

comment 0 comments:

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger