Click ... Terima kasih.

Click Me! Click Me! Thanks
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Ingatkan daku...
Ingatkan kesilapan dan kesalahanku kerana Sayangmu,
Bukan kerana benci dan cemburu...
{wansiti}

Search

POST-TO-DO

DEALER TOPUP MALAYSIA
SEWA RUMAH DI KOTA BHARU, KELANTAN PENGANGKUTAN DISEDIAKAN
Tambah PENDAPATAN Paling Mudah Dengan SIMPAN EMAS!!!

Pusat Tuisyen Akademi Infitah - Bangi Seksyen 4 Tambahan (Bandar Baru Bangi)

Selamat datang diucapkan kepada para pelajar Pusat Tuisyen Akademi Infitah. Samada alumni ataupun bakal pelajar. Semua dijemput mengunjungi Facebook kami di link, Pusat Tuisyen Akademi Infitah.



Jika anda pernah singgah, atau pernah terjumpa, atau pernah ternampak signboard/ bunting / flyers kami di mana-mana, LIKE PAGE kami ini, untuk info dan juga serba-sedikit maklumat yang mungkin berkait dengan anda ^_^

Jadual pembelajaran kami sertakan juga di sini

Pembelajaran tuisyen di INFITAH LEARNING CENTRE adalah terhad kepada 5 - 6 orang pelajar sahaja sekelas bagi subjek akademik.

Kami menyediakan kelas tuisyen untuk subjek TAHUN 3, 4, 5 dan 6 ( untuk sekolah rendah) dan kelas tuisyen spesifik untuk kelas peperiksaan sahaja, seperti kelas PMR dan SPM sahaja.

Bagi kelas PMR, subjek yang disediakan adalah, MATEMATIK, SAINS, BAHASA ARAB, BAHASA MALAYSIA, BAHASA INGGERIS, SEJARAH dan GEOGRAFI.

KELAS AGAMA kami juga disediakan secara intensif untuk pelajar. Di mana, kelas hanyalah merangkumi 10 pelajar sahaja sekelas. Kelas kami, terbuka untuk SEMUA PERINGKAT PELAJAR. Bermula dari pelajar paling kecil, 7 tahun sehingga pelajar DEWASA

Kelas TAHSIN AL-QURAN MUSLIMAT dan MUSLIMIN paling digemari oleh pelajar, kerana dimulai dengan tahap bacaan paling asas, juga FOKUS! (dengan bilangan pelajar sekelas adalah bermula dari 3 hingga 9 pelajar sahaja). Dengan tenaga penagajar yang berpengalaman dan mesra-pelajar ^_^


Kami masih lagi sedia menerima pelajar baru untuk sesi 2015 ini. Dan kami amat komited untuk menyediakan kelas-kelas baru untuk BAKAL PELAJAR kami.


Suka entri ini? (=^_^=)

--------------------------- (=^_^=) ------------------------------

Related Posts with Thumbnails

Followers

© 2010 Genius Resources is proudly powered by Blogger